stefibed wrote:1.Преподавателят смята ли студента за гении?
2.Има ли значение къде сяда студентът да се подготви?
3.Катедрата висока ли е?
4.Имат ли значение някакви факти от миналото?
5.студентът очаквал ли е 6?
6.Студентът положил ли е усилия за няколкото минути?
Смятам че трябва да се задават въпроси от всякакъв тип,не само по условието.Решавала съм данетки,които без подобни въпроси няма как да се решат.Понякога е важно да се разбере повече за героите:пол,възраст,визуални белези,как са живяли и т. н.
stefibed wrote:1.Другият предмет малък ли е?
2.Хартиен ли е?
3.Дървен?
4.Стъклен?
5.Пластмаса?
6.Кръгъл?
7.Продълговат?
8.Преподавателят забелязал ли е нещо в студента?
9.Студентът откроява ли се с нещо от останалите студенти на изпита?
Наистина се затруднявам,но не мисля да се предавам
sirkov-L wrote:значи нищо чудно да е ползвал "пищов"!
Garnizov wrote:Ми показал е способностите си чрез химикала
Users browsing this forum: No registered users and 12 guests